Протест, як спосіб життя

Художник Халіл Дервіш розповідає про себе

«Я народився у 1997 році в Сімферополі. Вступив в кримське художнє училище ім. М.С.Самокіша.

Взимку 2014 року, зайнявши принципову позицію, став одним з активістів «Євромайдан Крим», у зв"язку з чим був змушений виїхати до Києва, де і продовжив освіту. У 2015 році став співзасновником «кримської проектно — освітньої платформи Q — HUB»

Делегат «ВККТ» — всесвітнього конгресу кримських татар, заявлений представник молодіжної організації.

Учасник форуму відповідального лідерства «Youth and Government» який проходив за підтримки Європарламенту.

З 2016 вступив на факультет вільної графіки НАОМА. У роки навчання брав участь в благодійних акціях на підтримку дітей сиріт із зон АТО, так само став резидентом арт простору «VISION», паралельно працюючи над запуском кримської редакції іншомовного мовлення UA / TV. В якості журналіста брав участь в художній групі, яка  працювала над реконструкцією пам"ятника епохи модернізму «Зорі і Сузір"я» авторства Ади Рибачук і Володимира Мельниченка.

В цей час в якості менеджера культурних проектів разом із командою проводив багато заходів, націлених на інтеграцію молодих переселенців.

За допомогою Міністерства інфроструктури і громадської телерадіокомпанією України UA: суспільне виступив одним із співавторів ідеї гостросоціального перформансу до дня депортації кримських татар.

У вересні 2020 року став співзасновником кураторської платформи «re: commute».

У грудні 2020 року, в якості резидента кураторської платформи «re: commute», представив глядачеві свою першу персональну виставку.

На цей час значна кількість робіт зберігається в приватних колекціях на території України, США, Німеччини, Туреччини, Литви, Люксембургу, Франції.

Здобуваю ступінь магістра за спеціальністю «Публічне управління». У серпні 2022 року поклав початок кураторському проекту «samopal»,  націленому на репрезентацію української сучасної культури за кордоном.

Мешкаю і працюю в Київі, зараз із командою готую цикл публічних ініціатив «DEOCCUPATION».