Джозефіна Джексон стала обличчям рекламної кампанії

Бренд «Бетон від Ковальської» запускає інформаційну кампанію «Твердий стандарт», головною темою якої є правила догляду за бетоном. Героїнею стала одна з найвідоміших українських зірок фільмів для дорослих й експертка з твердості – Джозефіна Джексон.

Це колаборація, яку всі точно запам’ятають: акторка та промислова компанія об’єдналися, щоб поговорити про бетон. Це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном.

Технічно та серйозно, хоча й з відчутною грою змістів. Мета кампанії звернути увагу професіоналів будівельної галузі на технічні аспекти, які впливають на довговічність та якість бетонних конструкцій, але часто ігноруються на практиці. 

«В світі, де кожна реклама бореться за увагу в нескінченному потоці інформаційного шуму, ми хотіли створити те, що буде привертати увагу  до важливої інформації – через відому публічну фігуру та провокативний стиль. Наша цільова аудиторія – це будівельники, ті, хто щодня працює з матеріалом, а не з презентаціями. Ми прагнули зробити технічну інформацію цікавою, викликати емоцію та щирий інтерес»», зазначає Володимир Соболев, маркетинг-директор «Ковальської». 

У центрі сюжету твердість. Та, яка приходить не одразу, а вимагає правильного догляду. Адже навіть найкращий бетон не стане надійною опорою, якщо з ним поводитися недбало. Як і в стосунках, тут важлива не тільки хімія, але й турбота. А стійкість, довговічність і міцність народжуються під впливом температури, вологи й часу.  

Кампанія транслює правила через образ Джозефіни. У відео акторка з’являється в ролі психологині, яка проводить сеанс із розгубленим клієнтом-будівельником. Інтер’єр, підтексти, гра слів — за всім цим стоять чіткі практичні інструкції: як доглядати за бетоном у спеку та підтримувати правильний тепло-вологісний режим.  

«Чому я погодилася взяти участь у цій рекламній кампанії? Бо бренд говорить про серйозні речі з гумором. Це не про хайп заради цифр, хоча після цього компанія точно отримає свою хвилю успіху. До того ж я визнана експертка з «твердості», у цьому я практично кандидатка наук. У центрі всіх відеороликів – жінка. Але не як образ чи об’єкт, а як особистість.

Тож проєкт не про секс – він про виклик, злам стереотипів і свободу. Свободу виглядати так, як ти хочеш, говорити те, що думаєш, і бути там, де тебе раніше «не чекали» – хоч у кіно, хоч на будівництві. Я певна: жодної об’єктивізації тут немає. Все було продумано до деталей – від сценаріїв до одягу. Команда справді переживала, щоб образ не був вульгарним чи занадто сексуалізованим. І їм це вдалося. Тонкий гумор, легкий флірт – але без порушення меж», – коментує свою участь у проєкті Джозефіна Джексон.