Китай запустив перший у світі «небесний потяг» на магнітній підвісці (фото)

В Китаї дебютувала перша у світі транспортна система на магнітній підвісці Sky Train, побудована з використанням постійних магнітів замість електромагнітів. Система здатна утримувати свої візки у підвішеному стані нескінченно довго без джерела живлення.

Переваги систем громадського транспорту на магнітній підвісці досить очевидні: вони майже безшумні, вимагають мінімального обслуговування та усувають опір коченню, тому споживають менше енергії для прискорення. 

З іншого боку, вони не так часто з’являються в низькошвидкісних транспортних послугах, оскільки енергія, яка використовується для левітації звичайного поїзда магнітною підвіскою, додає приблизно 15% до загального рахунку за електроенергію на приміських напрямках порівняно з метро.

Але це тільки в тому випадку, якщо ви використовуєте електромагніти. Постійні магніти передають свої магнітні сили цілодобово і без вихідних – за умови, що ви можете дозволити собі рідкісноземельні метали, необхідні для того, щоб зробити їх постійними магнітами. 

На Китай припадає майже 40% усіх відомих світових запасів рідкісноземельних елементів. Він також видобуває набагато більше цих металів, ніж будь-яка інша країна, і абсолютно домінує в ланцюжку обробки та постачання — лише шість державних китайських компаній виробили 85% світових рафінованих рідкісноземельних елементів у 2020 році.

В даний час це лише одиночна випробувальна траса довжиною 800 метрів, побудована на сталевих опорах, які піднімають трасу приблизно на 10 м над землею. Поїзд із двома вагонами, що перевозить до 88 пасажирів, підвішений на магніті під рейками, не створюючи контакту, і безшумно і без тертя ковзає між піднятими пасажирськими платформами зі швидкістю до 80 км/год. Після того, як тестові заїзди будуть завершені, його буде розширено до траси завдовжки 7,5 км з вищою максимальною швидкістю близько 120 км/год.

Очевидно, що, будучи піднятим на стовпах, він вимагає меншої інфраструктури на землі, ніж швидкісний трамвай, і, за даними South China Morning Post, ці Sky Trains коштують приблизно вдесятеро менше, ніж метро. 

$readalso[$i]->imageAlt
ART

Персональний проєкт Верещаки Анни «Зерно»

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Наталка Денисенко «Нова жіночність: чесна, чутлива, справжня»

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Відома модель і Playmate французького, австралійського та американського Playboy Theresa Goddard

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Фотопроєкт «Краса зі шрамом»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Контабас Жар: український старовинний напій з вогнем чилі

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

День видкриття. Нова глава Кудрявки у Києві

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

В кінофестивалі Tribeca у Нью-Йорку відбулась світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин», до якого долучилися Шон Пенн та Imagine Dragons

ART

УКРАЇНСЬКИЙ ФОТОГРАФ ПАВЛО МАЗАЙ: «МЕНІ ДУЖЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ФОТОГРАФІЯ ТИМ, ЩО ВОНА НІМА. З НЕЮ НЕ ТРЕБА СЛІВ. ВОНА ПРОМОВЛЯЄ ІНАКШЕ, І ДО КОЖНОГО ПО-СВОЄМУ»

COVERS

Спецпроект травневого Playboy

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

MY THEATRE by Dariia Bila презентував нову колекцію в ASTHIK

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин» відбудеться на фестивалі Tribeca в Америці