Переваги систем громадського транспорту на магнітній підвісці досить очевидні: вони майже безшумні, вимагають мінімального обслуговування та усувають опір коченню, тому споживають менше енергії для прискорення.
З іншого боку, вони не так часто з’являються в низькошвидкісних транспортних послугах, оскільки енергія, яка використовується для левітації звичайного поїзда магнітною підвіскою, додає приблизно 15% до загального рахунку за електроенергію на приміських напрямках порівняно з метро.
Але це тільки в тому випадку, якщо ви використовуєте електромагніти. Постійні магніти передають свої магнітні сили цілодобово і без вихідних – за умови, що ви можете дозволити собі рідкісноземельні метали, необхідні для того, щоб зробити їх постійними магнітами.
На Китай припадає майже 40% усіх відомих світових запасів рідкісноземельних елементів. Він також видобуває набагато більше цих металів, ніж будь-яка інша країна, і абсолютно домінує в ланцюжку обробки та постачання — лише шість державних китайських компаній виробили 85% світових рафінованих рідкісноземельних елементів у 2020 році.
В даний час це лише одиночна випробувальна траса довжиною 800 метрів, побудована на сталевих опорах, які піднімають трасу приблизно на 10 м над землею. Поїзд із двома вагонами, що перевозить до 88 пасажирів, підвішений на магніті під рейками, не створюючи контакту, і безшумно і без тертя ковзає між піднятими пасажирськими платформами зі швидкістю до 80 км/год. Після того, як тестові заїзди будуть завершені, його буде розширено до траси завдовжки 7,5 км з вищою максимальною швидкістю близько 120 км/год.
Очевидно, що, будучи піднятим на стовпах, він вимагає меншої інфраструктури на землі, ніж швидкісний трамвай, і, за даними South China Morning Post, ці Sky Trains коштують приблизно вдесятеро менше, ніж метро.