Виставка черпає натхнення у творчості Франца Кафки, відображаючи його дослідження ідентичності та трансформації у постійно мінливому та загрозливому світі. Центральне місце в експозиції займають теми особистої, національної, сексуальної та інших форм ідентичності, що розглядаються як нестабільні конструкції, які постійно перебувають у русі та трансформації, і часто ставляться під сумнів художниками.
Кафка опирається категоризації, і, можливо, саме ця невловимість і невимовність робить його творчість такою захоплюючою навіть через 100 років після смерті. Виставка не шукає прямих посилань чи інтерпретацій Кафки, не пропонує мистецтвознавчого аналізу. Натомість вона спирається на ауру його творів, відчуття невпинного пошуку, спроби зрозуміти світ, а часто й відчуження. На чотирьох поверхах і майже 1600 квадратних метрах представлені роботи майже 100 художників, що походять як з первинного, так і з вторинного ринків. Не встановлюючи чіткого маршруту, виставка структурована на тематичні зони по поверхах.
Юлія Беляєва (1988 р.н., м. Гайсин, Вінницька область, Україна) закінчила Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука. Використовуючи новітні технології (3D-сканування, 3D-моделювання, 3D-друк та віртуальну реальність), звертається до переосмислення традиції та традиційних медіа у віртуалізованому світі, що постійно змінюється. Її цікавить, як технології впливають на нас і нашу свідомість, а також як нові технології можуть надати сенс і оновити традиційні медіа. Зокрема, Юлія багато працює з порцеляною, що дозволяє їй рефлексувати над спадщиною та втраченими традиціями через поєднання нових технологій та популярності української керамічної промисловості, яка зараз втрачена.
Photos from Munich: Credit: Georg Stirnweiß / KÖNIG GALERIE, Munich