Багато модельєрів минулого й сьогодення переконані, що модна індустрія — дуже ієрархічна структура. І якщо дотримуватися цієї думки, то побачимо, що Black Tie — другий по строгості дрес-код після White Tie, який призначений для заходів найвищого рангу, як, наприклад, обід в англійської королеви. Натомість Black Tie також призначений для світських заходів чи статусних урочистостей, утім в цій естетиці дозволено трохи більше свободи у виборі вбрання.
Дрес-код Black Tie сформувався у 19 столітті, якраз під час апогею «красивої епохи». Це час, який найвищі верстви суспільства вважали найкращим для життя, адже тоді капіталістична система могла забезпечити найпідприємливішим людям максимальну розкіш із великою кількістю світських заходів, чаювань, вечірок тощо. Саме тоді серед суспільної верхівки виникла традиція одягти на такі заходи «чорну краватку» для того, щоб дистанціюватися від загалу та мати чіткий зовнішній ідентифікатор свого статусу. Black Tie буквально перекладається з англійської як «чорна краватка». Сьогодні ж цей дрес-код вже не є елементом соціальної ідентифікації, проте ця естетика досі навіює витончену атмосферу розкоші, а подекуди навіть помпезності.
Хай там як, попри майже двохсотрічну історію регламент Black Tie майже не змінився. Основою дрес-коду залишається смокінг — всесвітньо відомий, проте відносно молодий формальний костюм, який має різні імена. Так, в Британії його називають «піджаком для офіційних обідів», а в Штатах смокінг — це tuxedo, адже вперше в Америці цей костюм «одягнули» на заміській резиденцій Tuxedo Club Park неподалік Нью-Йорка. У континентальній Європі ми називаємо його смокінгом, проте тепер це уже далеко не «куртка для куріння». До цього особливого костюма в рамках Black Tie чудово личитимуть оксфорди або дербі. Існує міф, що взуття обов"язково повинно бути лакованим, проте це не обов"язково, лакований варіант — це більше про White Tie. Штани слід обирати тієї самої тканини, що й піджак, крім того, необхідно врахувати, що коли ви обираєте штани із лампасами, треба прослідкувати, щоб лампаси були того самого матеріалу, що й лацкани смокінга (найкраще обирати атлас). У Black Tie не можна носити класичний шкіряний пояс до штанів, обирайте радше підтяжки або камербанд — широкий тканинний пояс у смужку. Своєрідною вишенькою на торті образу в цій естетиці є чорний метелик — він має бути зв"язаним власноруч, а не готовим.
Однак сьогодні ми живемо в епоху постмодерну, коли падають канони, а загальноприйняті істини вже не здаються такими застиглими в часі. Раніше незмінні речі набувають нового вигляду, їх переосмислюють, деконструюють та інколи створюють щось докорінно нове. Модна індустрія далеко не виключення — флагмани індустрії чи не перші перейняли віяння нового часу. Очевидно, що зміни торкнулися навіть таких строго регламентованих дрескодів, як Black Tie. Відтак зараз поруч із сталим класичним вбранням із «чорною краваткою» стрімко розвивається так званий Creative Black Tie. Це одяг, який ви могли бачити на знаменитостях під час усіх найвагоміших червоних доріжок за останні роки. Естетика креативного Black Tie зберігає основні цінності класики (розкіш, елегантність, помпезність), утім тут дизайнери відчувають набагато більше простору для самовираження. Таким чином замість смокінга на червоних доріжках сьогодні ви легко зустрінете over size костюми із коштовним камінням чи навіть у рослинних принтах.
Отож останнім часом у дрес-коді Black Tie дедалі виразніше проглядаються дві крайнощі, що зрештою властиво і для інших дрес-кодів, — це, з одного боку, незмінний канон, а, з іншого боку, аутфіти із авангардними лекалами, акцентними деталями та незвичайними кольорами, що вже досить віддалено нагадують Black Tie та мають на меті радше епатувати публіку. Ми ж у бренді Andreas Moskin завжди намагаємося дотримуватися золотої середини, тому намагалися в останньому дропі показати, як повагу до традиції Black Tie, такі і свіжий погляд на класику. Ми назвали реліз Idée fixe, щоб передати відчуття пристрасної одержимості та фіксації. Подібно до того, як idée fixe може бути всепоглинаючою, одяг у цій колекції створений, щоб привернути увагу та викликати відчуття чарівності. Переконані, що цей реліз чудово резонує із атмосферою світських урочистостей й свідчить про те, що українська креативна індустрія попри складні часи продовжує працювати й створювати речі, гідні уваги.