Обновка года: Burger King представили новый логотип

Сеть фастфуда Burger King впервые за 20 лет изменила логотип.

Компания обновила его на сайте и в соцсетях.

Новый логотип похож на эмблему 1969–1999-х годов, вторая версия которой использовалась с 1994 по 1999 год.

Сообщается, что помимо лого, редизайн произойдет и у меню, упаковки, униформы сотрудников, маркетинговой стратегии и оформления ресторанов. В новой рекламной кампании появятся реальные работники сети.

Шрифт нового логотипа называется «Огонь». Он вдохновлен «округлыми, сочными и вкусными» блюдами сети, приготовленными на огне, пояснил представитель компании.

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Наталка Денисенко «Нова жіночність: чесна, чутлива, справжня»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Джозефіна Джексон стала обличчям рекламної кампанії

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Відома модель і Playmate французького, австралійського та американського Playboy Theresa Goddard

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Фотопроєкт «Краса зі шрамом»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Контабас Жар: український старовинний напій з вогнем чилі

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

День видкриття. Нова глава Кудрявки у Києві

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

В кінофестивалі Tribeca у Нью-Йорку відбулась світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин», до якого долучилися Шон Пенн та Imagine Dragons

ART

УКРАЇНСЬКИЙ ФОТОГРАФ ПАВЛО МАЗАЙ: «МЕНІ ДУЖЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ФОТОГРАФІЯ ТИМ, ЩО ВОНА НІМА. З НЕЮ НЕ ТРЕБА СЛІВ. ВОНА ПРОМОВЛЯЄ ІНАКШЕ, І ДО КОЖНОГО ПО-СВОЄМУ»

COVERS

Спецпроект травневого Playboy

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

MY THEATRE by Dariia Bila презентував нову колекцію в ASTHIK

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин» відбудеться на фестивалі Tribeca в Америці