Презентація першого SUSTAINABLE БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОСМЕТИКИ

Після трьох років досліджень, переосмислення споживання та догляду Бренд RE[SENS] готові довести, що створення якісного healthy-продукту, упаковка якого абсолютно не шкодить планеті — можливе.

Бренд RE[SENS]  — повністю українська розробка, яка поєднала в одному продукті цілий «букет» інновацій:

 - новий підхід до догляду за чутливою шкірою. Чутливість шкіри — глобальна проблема, яка продовжує зростати в умовах забрудненого середовища та стресового способу життя людей по всьому світу. Чутливість шкіри — про що це насправді? Це особливість, яка вказує на наше фокусування на відчуттях, на здатність відчувати світ навколо нас. Це відображення внутрішньої чутливості людини, яка часто проявляється через стан її шкіри. 

Всі прояви чутливості шкіри — зокрема, зовнішній прояв великого стресу. І це стосується кожного з нас сьогодні. 

Ця тенденція вимагає негайних інноваційних та заспокійливих рішень. Одне з таких рішень ми хочемо презентувати вам. 

 - революційний підхід до створення упаковки (від баночок та тюбиків до коробок), яка повністю біорозкладається у природі, адже для її виробництва використано папір з опалого лист, міцелій,  дерево, алюміній та інші натуральні та інноваційні матеріали. 

 - всі формули створені українськими розробниками!

 -  застосування принципу нейрокосметики: впливаючи на сенсорні нейрони шкіри, ми впливаємо на роботу мозку.Наявність нейробіологічної комунікації означає, що всі системи організму працюють злагоджено та синхронно.  Сучасні технології виділення клітинних пептидів та метаболітів зі стовбурових клітин рослин, а також мікробіом-френдлі корекція пробіотиками/пребіотиками, спрямовані на покращення психоемоційного стану та здоров"я шкіри шляхом впливу на нейромедіатори. 

Екосистема шкіри = екосистема планети — тепер це не гасло, а реальність. 

Ми щасливі презентувати вам новий бренд, який поєднує ставлення до чутливої екосистеми шкіри та ставлення до не менш чутливої екосистеми планети. 

Ми впевнені, що скоро про цей бренд заговорять у світі, як про найкращий приклад справді еко-сталого бренду, що впровадив нові екологічні рішення. 

УКРАЇНСЬКІ РОЗРОБНИЦІ: 

Юлія Гагаріна 

Хімікиня з 20+ років досвіду розробки косметичних формул для різних брендів. Спікерка численних конфе- ренцій, де популяризує науку та косметологію «без хемофобії» 

Юлія Полякова та Ольга Гужик 

Співзасновниці компанії G&P Group та ГО We are from Ukraine. Випускниці University of Cambridge (Institute of Sustainability Leadership) 2023, еко-активістки, лекторки.

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Наталка Денисенко «Нова жіночність: чесна, чутлива, справжня»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Джозефіна Джексон стала обличчям рекламної кампанії

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Відома модель і Playmate французького, австралійського та американського Playboy Theresa Goddard

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Фотопроєкт «Краса зі шрамом»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Контабас Жар: український старовинний напій з вогнем чилі

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

День видкриття. Нова глава Кудрявки у Києві

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

В кінофестивалі Tribeca у Нью-Йорку відбулась світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин», до якого долучилися Шон Пенн та Imagine Dragons

ART

УКРАЇНСЬКИЙ ФОТОГРАФ ПАВЛО МАЗАЙ: «МЕНІ ДУЖЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ФОТОГРАФІЯ ТИМ, ЩО ВОНА НІМА. З НЕЮ НЕ ТРЕБА СЛІВ. ВОНА ПРОМОВЛЯЄ ІНАКШЕ, І ДО КОЖНОГО ПО-СВОЄМУ»

COVERS

Спецпроект травневого Playboy

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

MY THEATRE by Dariia Bila презентував нову колекцію в ASTHIK

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин» відбудеться на фестивалі Tribeca в Америці