«Песики» — це провокаційна й водночас щира історія про стосунки та кохання. За сюжетом егоцентрична кар’єристка, затята холостячка Яна випадково накладає на себе прокляття: чоловіки, з якими вона кохається, на ранок перетворюються на песиків. Відтепер героїня змушена жити, будувати кар’єру й шукати кохання з цим дивним випробуванням. Воно зрештою стає для неї даром, бо вчить Яну щиро кохати й піклуватися про інших.
Для Лесі Нікітюк, що вже багато років є зіркою Нового каналу, проєкт стане дебютом у великому кіно. До нової ролі вона підходила відповідально: займалась акторською майстерністю, мала безліч репетицій із новими колегами й собаками, які теж є важливими учасниками проєкту.
«Песики» — це щира комедійна історія про справжню любов. Настав час, коли кохання у мене в житті буде багато. І мова не тільки про новий фільм», — ділиться Леся.
«Песики» — з одного боку, класична романтична комедія, але гумор тут різноманітний: сміливий, іронічний, стьобний, а місцями й абсурдний. Для цього зібралася по-справжньому зіркова акторська команда — і тут творці фільму також підготували багато сюрпризів. Але окрім розваг, фільм також порушує низку важливих питань. По-перше, показує важливість особистої трансформації, а по-друге, розкриває тему відповідальності за тварин.
«Для FILM.UA це важлива історія. Ми хочемо продовжувати робити те, що вміємо найкраще: дарувати глядачам усмішки, гарний настрій та відчуття нормальності в цей надзвичайно складний час — хоча б на пару годин», — підкреслюють продюсерки стрічки Анна Єлісєєва та Анастасія Лодкіна.
Режисер фільму — Олексій Єсаков («Перші дні», «Прикордонники»), оператор — Володимир Іванов («Погані дороги», «ШТТЛ»), сценаристи — Анастасія Лодкіна («Перші дні», «Коза Ностра. Мама їде»), Михайло Гусаров, Сергій Лущик, продюсерка — Анна Єлісєєва («Перші дні», «Мавка. Лісова пісня»), креативна продюсерка — Анастасія Лодкіна, виконавчий продюсер — Сергій Демідов.
«Із цим проєктом ми хочемо допомогти людям видихнути й відволіктися хоча б на короткий проміжок часу. І, як завжди, Новий канал там, де створюють найкращу комедію: вважаємо, що такий легкий жанр — те, що потрібно глядачеві в такі темні часи», — зазначає Ольга Балабан, маркетинг-директорка Нового каналу.