Коктейль з каштаном

Бренд KYI Gorilka розвиває українську коктейльну культуру і вже готовий поділитися флагманською розробкою — фруктово-квітковим сауером із символом української столиці.

Фіксуємо важливе: барна культура в Україні відбулася, справжня індустрія нарешті виникла там, де раніше були лише поодинокі фанати своєї справи. Більше не треба пояснювати, що таке «Negroni». Всі знають, що таке бар-кроул. Змінилися амплуа та функція бармена, від людини без обличчя до творчого спеціаліста, що розбирається в напоях, вміє їх змішувати, супроводжує тебе весь вечір, щоб все було класно. Почалася золота епоха експериментів та нових можливостей.

Країни Європи — Іспанія, Італія, Португалія — мають один або декілька національних напоїв. Бо людям з ідеями розв’язує руки можливість легко та вільно отримати ліцензію на виробництво алкоголю. Чудово, що і в Україні нещодавно скасували монополію держави на цей процес. Тож у найближчі роки очікується бум несподіваних смаків та інгредієнтів від місцевих виробників.

Бармени дуже хочуть розвивати українську коктейльну культуру. Вони розуміють, що зараз найкращий час: Україна відкрилася світу і всім цікава. А от гості, як завжди, обережно ставляться до нового. І це зрозуміло: вони тільки полюбили «Old Fashioned», аж раптом все знову змінюється. Але процес вже незворотній. Отже, для ентузіастів перше завдання — створити саме українські коктейлі, які будуть відомі у всьому світі. Прості та смачні. І це насправді дуже важко. Та горілка камінь точить! Команда KYI Gorilka, попри складні часи, планує робити барні заходи, що сприятимуть появі крутих ідей. Виставки із зірками світової барної сцени, які дають мотивацію та поштовх для розвитку. Конкурси, де барменам не потрібно буде віддавати безоплатно свої напрацювання. Підтримувати заклади, люди в яких хочуть експериментувати та шукати. Розповідати про недооцінені українські інгредієнти. І, звісно, створювати нові коктейлі.

«KYI Sour» — наразі головна розробка бренду для барів, перший авторський коктейль від KYI Gorilka. Напій, в який команда неодмінно хотіла інтегрувати символ Києва, каштан.

Каштан — це символ і таємний знак для своїх. Він у Києві всюди — на футболках, прикрасах, татуюваннях, пляшці KYI Gorilka. Навесні розквітає білим і рожевим. У вересні вкриває алеї парків. На честь каштана названі торт і морозиво. Тепер є і коктейль.

Каштановий кордіал на акацієвому меді — серце «KYI Sour». А з ним — лікер з аличі та трошки бузинового, випарений квас, сливовий бітер, лимонний сік та горілка. І трохи попкорну. Вийшов фруктово-квітковий сауер, з тих, що всім подобаються за легкість та витонченість смаку. Шукайте у барах України (столичний LoggerHead, одеський YUG, львівський MAD), а згодом, віримо, і всього світу!