Поза стандартами Playboy: спецпроект про війну →

Ferrari представила гоночний автомобіль 296 GT3

31.07 відбувся дебют гоночного автомобіля Ferrari 296 GT3. Новинка може похвалитися притискною силою на 20% більшою, ніж у суперкара 488 GT3.

За кілька днів після того, як Maserati представила новий гоночний автомобіль MC20 GT2, Ferrari представила модель 296 GT3, яка уособлює майбутнє трекових гонок GT для італійського бренду. Наступник суперкара 488 GT3 заснований на моделі 296 GT3, який в даний час є найновішим і найкращим двомісним спортивним автомобілем із центрально-заднім розташуванням двигуна.

Відзначаючи повернення Ferrari в автоспорт із суперкарами із шестициліндровим двигуном, які розташовані посередині, таким як 246 SP, 296 GT3 оснащений двигуном V6 із турбонаддувом.

За кілька днів після того, як Maserati представила новий гоночний автомобіль MC20 GT2, Ferrari представила модель 296 GT3, яка уособлює майбутнє трекових гонок GT для італійського бренду. Наступник суперкара 488 GT3 заснований на моделі 296 GT3, який в даний час є найновішим і найкращим двомісним спортивним автомобілем із центрально-заднім розташуванням двигуна.

Відзначаючи повернення Ferrari в автоспорт із суперкарами із шестициліндровим двигуном, які розташовані посередині, таким як 246 SP, 296 GT3 оснащений двигуном V6 із турбонаддувом.

За кілька днів після того, як Maserati представила новий гоночний автомобіль MC20 GT2, Ferrari представила модель 296 GT3, яка уособлює майбутнє трекових гонок GT для італійського бренду. Наступник суперкара 488 GT3 заснований на моделі 296 GT3, який в даний час є найновішим і найкращим двомісним спортивним автомобілем із центрально-заднім розташуванням двигуна.

Відзначаючи повернення Ferrari в автоспорт із суперкарами із шестициліндровим двигуном, які розташовані посередині, таким як 246 SP, 296 GT3 оснащений двигуном V6 із турбонаддувом.

Можливо, найбільший обсяг розробок було вкладено в аеродинаміку автомобіля. Відповідно до вимог FIA для GT3, обважування забезпечує притискну силу на 20% більше, ніж у гоночного автомобіля GT3 попереднього покоління від Ferrari. Ще однією особливістю нового гоночного автомобіля з Маранелло є його салон, який пропонує покращену інтуїтивність, огляд та доступність для водіїв. Інтер’єр був розроблений з нуля на основі відгуків заводських пілотів та клієнтів зі світу автоспорту.