Поза стандартами Playboy: спецпроект про війну →

Balenciaga розмістив благодійний плакат на станції метро «Золоті Ворота» у Києві

Від сьогодні на столичній станції метро можна побачити синьо-жовтий банер з логотипом бренду Balenciaga: на патріотичному фоні — рядки з вірша Олександра Олеся «Живи, Україно, живи для краси…».

Ціль проєкту #СтінаПідтримки полягає у тому, що кожен охочий українець може внести дві тисячі гривень, і додати свій заклик на підтримку українців. Ця сума передається в організацію UNITED24.

В агенції, яка займається маркетинговими та рекламними проєктами в метро наголосили, що до останнього не знали, що подібне можливо. Велись довгі перемовини та усе трималось в секреті. Та тепер у пресслужбі зазначили, що один з перших міжнародних преміум брендів відкрито виступає на боці України.