Українські бренди на London Fashion Week 2024

З 16 по 20 лютого у Лондоні відбувся ювілейний 40-ий Тиждень Моди. Вже традиційно подія не обійшлася без українських брендів. Для вітчизняних гравців модної індустрії події такого масштабу—це не тільки визнання у світі та показник відповідності світовим стандартам. Це насамперед нагода вкотре промовляти до міжнародної спільноти та звернути увагу до подій в Україні.

Покази українських брендів відбулися 16 лютого в рамках UA in UK Fashion Show — частини офіційного розкладу London Fashion Week. Організацією займалася провідна спільнота українців у Британії UA in UK.

Свої колекції в Лондоні представили 3 жіночі бренди Innna (casual), Sofi Rich (casual) та UPSLOWUSE (casual and upcycling), а також бренд чоловічого одягу Andreas Moskin (formal and casual). Цього сезону організатори вирішили приділити більше уваги брендовому розмаїттю, ідеям сталого розвитку та захисту довколишнього середовища.

За словами організаторів, цією подією вони хотіли продемонструвати талант та креативність молодих українських дизайнерів, які створюють та розвивають українську фешн-індустрію, попри всі труднощі та біль війни, який відчуває кожен українець у всьому світі. Крім того, подія стала нагадуванням міжнародній спільноті про другу річницю війни в Україні.

«Наша країна — країна творчих людей. Багато українських дизайнерів уже працюють по всьому світі. Ми вдячні українським та міжнародним організаціям за підтримку та популяризацію нашої культури. Ми, у свою чергу, сподіваємося бачити дедалі більше всесвітньо визнаних українських дизайнерів. Проте молодим вітчизняним дизайнерам потрібна підтримка, щоб вийти на міжнародний рівень. Саме тому ми прагнемо підтримувати талановиті бренди у Великій Британії. Ми пишаємося сміливістю, наполегливістю та неймовірною енергією наших учасників», – розповідає Олександра Волкова, засновниця UA in UK.

Вперше на London Fashion Week було представлено український бренд чоловічого одягу. Ним став Andreas Moskin, динамічний преміумбренд із креативними формальними, кежуал та кутюрними колекціями. У бренді зазначають, що їхня місія — переосмислити чоловічий одяг та дати можливість кожному виразити свій стиль через вишукані класичні костюми. У колекції аудиторія могла побачити фірмові елементи бренду — піджак із гострими плечима, збільшені лацкани, чорні деконструйовані блейзери із шовку та вовни, а також небанальні та сміливі кольори.

«Ми дуже щасливі, що у нас є можливість через одяг доносити такі важливі сьогодні повідомлення для міжнародної спільноти. Саме на таких великих майданчиках ми фактично без слів говоримо світу, що ми вільні, ми самодостатні, ми продовжуємо робити красу, попри війну», — розповідають засновники та дизайнери бренду Andreas Moskin.

Жіночий бренд Sofi Rich традиційно створив ексклюзивні та елегантні образи для жінок. За словами речників бренду, вони створюють одяг для тієї, що обирає бути королевою свого життя.

Також глядачі мали можливість оцінити колекцію бренду INNNA. Це однойменний бренд, який дотримується філософії «один лук для будь-якої нагоди». Команда запевняє, що плавний перехід від ділової зустрічі до шикарного коктейль-бару можливий.

Ще один учасник шоу Upslowuse — унікальний концептуальний бренд свідомої моди, який пропагує сміливість бути собою. Бренд розповідає історію самопізнання та самосприйняття мовою текстури, кольору та крою. Розробка одягу бренду здійснюється так, щоб мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. Upslowuse використовують методи апсайклінгу, а також надлишкові тканини натурального складу. Це внесок бренду в стале майбутнє, де люди щасливі бути собою та свідомо піклуються про довкілля.

Серед гостей було понад 100 інфлюенсерів з Великобританії та всього світу.

Організатори вдячні друзям та партнерам, які, попри всі труднощі, допомагають втілювати мрії молодих дизайнерів, не бояться підтримувати нові молоді проекти та роблять вагомий внесок у просування Made in Ukraine.

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Наталка Денисенко «Нова жіночність: чесна, чутлива, справжня»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Джозефіна Джексон стала обличчям рекламної кампанії

$readalso[$i]->imageAlt
DIGITAL COVER

Відома модель і Playmate французького, австралійського та американського Playboy Theresa Goddard

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Фотопроєкт «Краса зі шрамом»

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Контабас Жар: український старовинний напій з вогнем чилі

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

День видкриття. Нова глава Кудрявки у Києві

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

В кінофестивалі Tribeca у Нью-Йорку відбулась світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин», до якого долучилися Шон Пенн та Imagine Dragons

ART

УКРАЇНСЬКИЙ ФОТОГРАФ ПАВЛО МАЗАЙ: «МЕНІ ДУЖЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ФОТОГРАФІЯ ТИМ, ЩО ВОНА НІМА. З НЕЮ НЕ ТРЕБА СЛІВ. ВОНА ПРОМОВЛЯЄ ІНАКШЕ, І ДО КОЖНОГО ПО-СВОЄМУ»

COVERS

Спецпроект травневого Playboy

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

MY THEATRE by Dariia Bila презентував нову колекцію в ASTHIK

$readalso[$i]->imageAlt
NEWS

Світова прем’єра українського кіноальманаху «Війна очима тварин» відбудеться на фестивалі Tribeca в Америці